Aimiten Free - Palvelun tilaus- ja sopimusehdot

Palvelun tilaus ja sopimusehdot: Aimiten Free  -tekoälypalvelu 

1. Sopimuksen kohde

Tämä sopimus kattaa Aimiten Oy:n tarjoaman Aimiten Free -tekoälypalvelun. Tämän osittain hieman kankeaa lakikieltä sisältävän selosteen tarkoitus on kertoa mitä tarjoamme ja varmistaa, että voimme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua.

Päivitetty 8.2.2024

2. Palvelun kuvaus

Alla on kuvattuna palvelumme tarkempi sisältö ja rajaukset.

Aimiten Free -palvelun lopputuloksena saatte yrityksellenne laaditun yksilöllisen, tiiviin katsauksen tekoälyn mahdollisuuksista ja ideoita tekoälyn käyttöön. Tulokset ovat räätälöity vastaustenne perusteella.

Palvelu koostuu seuraavista vaiheista:

  1. Online-kysely: Asiakkaan täyttämän kyselyn avulla keräämme analyysia varten taustatiedot yrityksen toimialasta, koosta ja liiketoiminnan haasteista.
  2. Analyysi: Tekoälyratkaisumme käy läpi online-kyselyn vastaukset ja luo katsauksen tekoälyn mahdollisuuksista ja ideoita tekoälyn käyttöön.
  3. Tulokset: Käyttäjälle sähköisessä muodossa näytettävät tulokset, sisältäen seuraavat osiot:
    • Tekoälyn mahdollisuudet yrityksellenne
    • Näin voit ratkaista haasteesi tekoälyn avulla
    • Kokeile ja innostu: ehdotuksia kokeiltavista tekoälytyökaluista 
    • Yhteenveto ja tärkeimmät havainnot

3. Raportin tekninen tuotanto ja tiedon tarkkuus

Ensisijaisena tavoitteenamme on tarjota mahdollisimman luotettavaa ja hyödyllistä tietoa asiakkaillemme kustannustehokkaasti. Palvelumme tuottaa tietoa hyödyntäen GPT-3.5 ja GPT-4 -teknologioita. GPT-3.5 ja GPT-4 ovat kaksi johtavan tekoälytoimija OpenAI:n kehittämää kielimallia, joilla kummallakin on omat erityisominaisuutensa. GPT-3.5 on nopeampi tuottamaan vastauksia ja GPT-4 taas on kehittyneempi, joka mahdollistaa monimutkaisemmat tehtävät ja tarkemmat vastaukset. Hyödyntämällä oikeaa mallia oikeaan tarpeeseen voimme varmistaa kustannustehokkaat (jopa ilmaiset) palvelumme. Maksullisessa versiossa priorisoimme kehittyneempää GPT-4 versiota.

Huomioithan, että tieto on tarkoitettu yleiseksi informaatioksi, eikä palvelumme tai yhteistyökumppanimme takaa sen tarkkuutta tai luotettavuutta. Emme anna takuuta tiedon kattavuudesta, tarkkuudesta tai soveltuvuudesta. Käyttäjänä olet itse vastuussa tiedon käytöstä ja siihen perustuvista päätöksistä. On tärkeää ymmärtää, että vaikka pyrimme tarjoamaan ajantasaista ja tarkkaa tietoa, teknologian luonteen vuoksi emme voi taata sen absoluuttista virheettömyyttä. Kehotamme käyttäjiä suhtautumaan palvelun tarjoamaan tietoon kriittisesti ja tarkistamaan sen muista luotettavista lähteistä tarvittaessa.

Jatkuvan kehityksen ja päivitysten myötä pyrimme varmistamaan, että palvelumme vastaa korkeimpiin laatustandardeihin ja tuottaa arvoa asiakkaillemme. Olemme sitoutuneet parantamaan ja kehittämään palveluitamme jatkuvasti palautteen ja teknologian nopean kehittymisen myötä.

4. Palvelun hinta ja maksuehdot

Palvelun hinta on määritelty erikseen verkkosivuillamme palvelun osalta ja se ilmoitetaan asiakkaalle ennen palvelun tilaamista. Palvelu maksetaan Stripe-maksuratkaisun kautta ennen palvelun käyttöönottoa. Aimiten Free on aina maksuton.

5. Palvelun toimitus

Aimiten Free -palvelun lopputuloksena saatte yrityksellenne laaditun yksilöllisen, tiiviin katsauksen tekoälyn mahdollisuuksista ja ideoita tekoälyn käyttöön. Tulokset ovat räätälöity vastaustenne perusteella. Palvelu toimitetaan välittömästi online-kyselyyn vastaamisen jälkeen (vaihe 1).

6.Luottamuksellisuus ja tietosuoja

Kaikki palvelun aikana asiakkaan toimittama tieto käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Tietoja ei jaeta, myydä eikä luovuteta kolmansille osapuolille ilman asiakkaan nimenomaista lupaa. Tiedot välitetään suojatun yhteyden kautta OpenAI API-rajapintaa hyödyntäen prosessoitavaksi. OpenAI ei käytä asiakkaiden API:n kautta lähettämiä tietoja tietomallien kouluttamiseen tai parantamiseen. Voit tutustua OpenAI:n tietoturvaan sekä -suojaan Open AI Security portalissa: https://trust.openai.com/. Anonymisoitua tietoa kerätään palvelun tuottamiseksi ja kehittämiseksi sekä vertailudatan (benchmarking) tuottamiseksi.

Palvelun käyttöoikeus on henkilökohtainen ja rajoitettu rekisteröityneille käyttäjille. Palvelun linkkien tai pääsyn jakaminen ulkopuolisille ilman Aimiten Oy:n kirjallista suostumusta on kielletty. Rikkomukset voivat johtaa mahdollisiin oikeudellisiin toimenpiteisiin.

7. Oikeudet ja vastuut

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeää ja tarjoamme palvelumme parhaan kykymme mukaan, mutta emme voi taata ehdotettujen tekoälytyökalujen täydellistä sopivuutta yrityksen tarpeisiin. Työkalujen käyttöönotto ja käyttö on asiakkaan vastuulla ja asiakas hyväksyy itse käyttöönottamansa sovellusten käyttöehdot. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

8. Kielletty sisältö

Palveluun ei saa lähettää mitään sisältöä, joka on laitonta, loukkaavaa, järkyttävää tai muuten vain vastenmielistä. Esimerkkejä kielletystä sisällöstä:

9. Peruutusehdot

Alustamme kautta luodut toimenpidesuunnitelmat ovat asiakaskohtaisesti räätälöityjä, joten kun tilaus on tehty ja raportti luotu, asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa tilausta tai pyytää hyvitystä. Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen sen lähettämistä.

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen seuraavista syistä. Näissä tapauksissa suosittelemme käyttäjää kokeilemaan palvelua uudestaan myöhemmin.

Voimme myös kieltäytyä tai peruuttaa tilauksesi, jos epäillään petosta tai luvatonta tai laitonta toimintaa. Näissä tapauksissa olemme yhteydessä asiakkaaseen asian selvittämiseksi.

Aimiten Free -palvelu ei sisällä asiakastukea, mutta pyrimme silti auttamaan tarvittaessa. Laitathan viestiä ongelmatilanteissa [email protected] otsikolla "Ongelma Aimiten Free -palvelun kanssa".

10. Muut ehdot

Kaikki mahdolliset muutokset ja lisäpalvelut tulee sopia erikseen kirjallisesti ennen palvelun tilausta ja ne voivat vaikuttaa palvelun hintaan. Muihin kuin tässä sopimuksessa määriteltyihin tapauksiin sovelletaan Konsulttitoiminnan yleisiä sopimusehtoja (KSE 2013).

Palvelun tilaamalla ja nämä ehdot hyväksymällä asiakas sitoutuu noudattamaan sopimuksen ehtoja.

11. Vastuunrajoitus

Aimiten Oy  ja sen yhteistyökumppanit eivät ole vastuussa mistään menetyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat tämän palvelun käytöstä tai sen kautta tarjotusta tiedosta. Käyttäjät ovat vastuussa sisällöstä, jota he lähettävät käyttäen alustaa. Aimiten Oy ja sen yhteistyökumppanit tai niiden vastaavat lisenssinhaltijat ja palveluntarjoajat eivät ole vastuussa seuraamuksellisista, satunnaisista, suorista tai välillisistä, tai muista vahingoista, jotka johtuvat alustan käytöstä tai sen kautta tarjottuun tietoon luottamisesta.

Palvelun tarjoama tieto on tuotettu käyttäen OpenAI GPT-3.5 ja GPT-4 -teknologiaa ja on tarkoitettu vain yleiseksi informaatioksi. Aimiten Oy ei takaa OpenAI:n tuottamien palveluiden tarkkuutta tai luotettavuutta. Tarjottu tieto voi sisältää virheitä tai epätarkkuuksia.

12. Immateriaalioikeudet

Tämän sopimuksen mukaisesti Aimiten Oy toimittaa asiakkaalle raportin, joka on räätälöity asiakkaan tarpeiden mukaan. Asiakkaalle myönnetään täydet oikeudet käyttää, jakaa ja muokata ostamaansa raporttia hänen liiketoimintansa tukemiseksi. Asiakas saa näin ollen oikeuden käyttää raportin sisältöä haluamallaan tavalla liiketoiminnassaan, sisältäen mutta ei rajoittuen sen julkaisemiseen, jakamiseen kolmansille osapuolille ja hyödyntämiseen strategisessa suunnittelussa. Aimiten Oy säilyttää tekijänoikeudet tuotettuun sisältöön, mutta ei vaadi lisenssimaksuja tai muita korvauksia raportin käytöstä asiakkaan toimesta. Asiakkaan on kuitenkin kunnioitettava kolmansien osapuolten immateriaalioikeuksia ja varmistettava, ettei raportin käyttö loukkaa näitä oikeuksia.

13. Luottamuksellisuus ja reklamaatiot

Kaikki palvelun aikana asiakkaan toimittama tieto käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Asiakkailla on oikeus tehdä reklamaatioita palvelusta sähköpostitse osoitteeseen [email protected] otsikolla “Reklamaatio”.  Reklamaatiot käsitellään viipymättä, ja Aimiten Oy pyrkii ratkaisemaan mahdolliset ongelmat asiakkaan tyytyväisyyttä tavoitellen. Asiakkaita kehotetaan lähettämään mahdolliset reklamaatiot seitsemän (7) arkipäivän kuluessa palvelun toimituksesta, mukaan lukien yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta. Aimiten Oy vastaa reklamaatioihin viidentoista (15) arkipäivän kuluessa niiden vastaanottamisesta ja tarjoaa tarvittaessa korjaavia toimenpiteitä tai selityksiä palvelusta.